S.V. Heeten 1 kampioen!

Beste leden, vrijwilligers en sponsoren van S.V. Heeten,

Namens het bestuur wil ik graag onze felicitaties overbrengen aan het eerste elftal van S.V. Heeten met het behalen van het kampioenschap in de 4e klasse! Wat een fantastische prestatie, jullie hebben hard gewerkt en dit resultaat is meer dan verdiend.

Het is altijd een bijzonder moment wanneer een team de titel wint en we zijn ontzettend trots op jullie prestatie. We willen jullie bedanken voor jullie inzet, enthousiasme en toewijding aan de club en aan het voetbal. Jullie hebben laten zien wat er mogelijk is als je als team samenwerkt en voor elkaar door het vuur gaat.

Er zijn nog drie wedstrijden te gaan, maar we kijken nu al uit naar het volgende seizoen en zijn ervan overtuigd dat jullie dit succes zullen voortzetten in de derde klasse. Geniet van jullie overwinning en vier dit mooie moment samen met jullie familie en vrienden.

Nogmaals van harte gefeliciteerd en tot ziens op het voetbalveld!

Met sportieve groet,

Marcel Schurink