Uw onderneming en S.V. Heeten als een één-tweetje. Zo ziet S.V. Heeten haar sponsorbeleid. Een sponsor van S.V. Heeten brengt zijn/haar onderneming wekelijks bij vele mensen onder de aandacht. S.V. Heeten telt zo’n 500 leden, ruim 250 vrijwilligers en vele honderden supporters en belangstellenden.

Ons sponsorbeleid is gericht op een wisselwerking tussen uw onderneming en S.V. Heeten. Naast het promoten van uw onderneming zorgt u er met uw reclame-uitingen ook voor dat S.V. Heeten een warme en gezonde vereniging is welke haar doelen kan realiseren. Omgekeerd biedt S.V. Heeten u de kans om met uw reclame-uiting vele mensen te bereiken, mee te liften met de club en te profiteren van de goede naam, contacten en uitstraling van S.V. Heeten.

Onze mogelijkheden om te 'Scoren met S.V. Heeten' zijn ondergebracht in verschillende mogelijkheden. Zo kan er bijvoorbeeld gekozen worden voor een reclamebord langs ons hoofdveld, websitesponsor, het sponsoren van een volledig team of het beschikbaar stellen van kleding en/of sporttassen. Mocht u daarnaast zelf nog andere ideeën hebben staan we daar altijd voor open!

Graag lichten we onze sponsormogelijkheden en de daarbij behorende sponsorbedragen nader toe. Voor vragen en/of opmerkingen kunt u altijd bij ons terecht.

Wouter Schiphorst
Bestuurslid Commerciële Zaken - S.V. Heeten

Formulier

Gebruik onderstaand formulier om contact op te nemen. Als we antwoorden, beschik je over ons e-mailadres.
Naam
E-mailadres
E-mailadres (controle)
Straat
Postcode
Plaats
Land
Telefoon
Tekst
Vul het formulier zo volledig mogelijk in. De velden: naam, e-mailadres, telefoon en tekst zijn verplicht.