Draag jij S.V. Heeten een warm hart toe, heb je een speciale band met de club? Sluit je dan aan bij de CLUB van 50. Wij zijn een gezellige club mensen die gaan voor S.V. Heeten door een financieel steentje bij te dragen aan de vereniging!

Deze club ziet op 1 juli 2015 het levenslicht en heeft tot doel om onze prachtige vereniging in meerdere opzichten te ondersteunen. In de eerste plaats door een mooie verbinding te leggen tussen supporters en S.V. Heeten, maar ook door in financieel opzicht een steentje bij te dragen. Op 12 februari is de CLUB van 50 officieel opgericht door ons. We hopen op een actieve, betrokken en gezellige CLUB van 50. Je bent van harte welkom om je bij ons aan te sluiten.

Hoe werkt het?

Het werkt heel eenvoudig. Word je lid van de CLUB van 50, dan betaal je een jaarlijkse contributie van 50 euro. Dit geld besteden aan goede projecten binnen S.V. Heeten. Bijvoorbeeld aan de aanleg van een multifunctioneel boardingveld op het sportpark of extra's rond een toekomstig kunstgrasveld (bankjes om te zitten, sproei-installatie, etc.). Als CLUB van 50 kiezen we ieder jaar een of meerdere doelen. Alle leden van S.V. Heeten kunnen hiervoor een aanvraag bij ons indienen. Wij kiezen vervolgens een of meerdere projecten uit.

Waarom meedoen?

Iedereen is van harte welkom bij de club. Door mee te doen steun je niet alleen S.V. Heeten, je krijgt er ook nog wat voor terug. In ieder geval een jaar lidmaatschap van de CLUB van 50, een seizoenskaart Heeten 1, leuke verenigings- en ledenactiviteiten zoals de nieuwjaarsborrel en natuurlijk veel gezelligheid en leuke contacten! Bovendien word je vermeld op de website en op het speciale CLUB van 50-bord langs het speelveld. Daarnaast willen we ook zelf leuke activiteiten voor de CLUB van 50 organiseren. Meer informatie over de CLUB van 50 lees je ook in de spelregels.