S.V.Heeten laat na zich te belonen bij TRIAS FC.

De vooruit gespeelde wedstrijd in Winterswijk tegen TRIAS gaf niet het resultaat waarop in het groen witte kamp was gehoopt. Het werd een levendige wedstrijd, waarin beidde ploegen het eerste kwartier gelijkwaardig waren, zonder dat er kansen voor de doelen kwamen. De eerste grote kans was na 16 minuten voor TRIAS, toen een verdediger aan een solo begon en op doelman Ruben Salden strandde. Hierna was Heeten de bovenliggende partij en had Tim Schoorlemmer een grote kans op de voorsprong na aangeven van Jasper van Loevezijn, maar helaas ging de bal naast. Heeten bleef tot de rust aandringen, maar kon de goed verdedigende tegenstander geen pijn doen.

Direct na rust was het opnieuw Tim die een schot weer naast zag gaan. Na 52 minuten was er de grootste kans van de wedstrijd, toen Tim van links een perfecte voorzet bij de tweede paal plaatste en leek Arno Hendriks binnen te koppen, maar de doelman redde fantastisch. Na een uur spelen liet Ruben Salden zich ook weer eens zien door een schot onschadelijk te maken. Het spel van Heeten werd hierna wat stroever en was er teveel balverlies om tot kansen te komen. Na 68 minuten gebeurde wat gebeurd als je zelf niet scoort, na een voorzet van rechts werd de bal geheel vrijstaand binnen gekopt 1-0. Heeten gooide hierna alles op de aanval en wisselde Shannon Nyhoff voor Siemen Lokate en Arno Hendriks voor Jasper Hoogeslag en ging Kell Lokate mee na het front.  Helaas kon Heeten de stand in de laatste fase niet meer recht trekken en ebde het grote veldoverwicht weg.

Helaas kon Heeten zich onderin de ranglijst geen beetje lucht verschaffen om zich de laatste drie wedstrijden van rechtstreekse degradatie te behoeden, ondanks het veldoverwicht in deze wedstrijd. De kansen hierop zijn nog wel aanwezig, maar dan moet er zondag 12 mei thuis tegen V.V.Reutum wel worden gewonnen.

Opstelling: Ruben Salden, Shannon Nyhoff( Siemen Lokate), Jelle Reimert, Kell Lokate, Arthon Jansen, Tim Schoorlemmer, Lars Schoorlemmer, Jasper van Loevezijn, Boy Meijerink, Arno Hendriks( Jasper Hoogeslag), Jasper Bril.

Datum 26/04/2024 Categorie Heeten 1