S.V. Heeten kansloos na rode kaart doelman bij V.V. Reutum

Vandaag ging Heeten op bezoek bij middenmoter V.V. Reutum, wat de laatste wedstrijd was voor de winterstop. De groen witten begonnen uiterst beroerd aan de wedstrijd, binnen vijf minuten werd een vrije trap van rechts ineens binnen gewerkt 1-0. Heeten verwerkte deze tegenvaller goed en ging op zoek naar de gelijkmaker, maar tot echte kansen kwam het niet. Die was er wel aan de andere kant na 15 minuten, toen en grote kans nog net tot hoekschop verwerkt werd die daarna net over gekopt werd. Na 32 minuten kwam doelman Ruben Salden ver uit zijn doel om een diepe bal te onderscheppen, maar nam daarmee ook de aanvaller mee met rood tot gevolg. De jonge doelman Cas Kotteman kwam hem vervangen en Lars Schoorlemmer er af moest. Helaas had Cas nauwelijks de tijd om in de wedstrijd te komen, twee minuten later een lange bal waarna een aanvaller resoluut afwerkte 2-0. Na 40 minuten taste Cas mis op een aanval, waarna de bal simpel werd binnen geschoten 3-0. Hiermee was de wedstrijd met de rust al gespeeld.

Na rust probeerde Heeten er met diverse wissels er nog een wedstrijd van te maken, de ploeg had veelvuldig balbezit en enkele mooie aanvallen via de na rust goed spelende Tim Schoorlemmer en Jasper Hoogeslag. Reutum stelde er na rust niet veel meer tegenover en met de drie punten in hun bezit ging de wedstrijd als een nachtkaars uit.

Het was jammer van de rode kaart na een half uur, die voor Heeten de wedstrijd verpeste, daar er door het wedstrijdbeeld met een komplete ploeg wel mogelijkheden leken. Zondag 21 januari wordt na de winterstop de competitie weer hervat met de uitwedstrijd bij DTC 07 in Lattrop.

Opstelling: Ruben Salden( Cas Kotteman), Jelle Reimert, Kell Lokate, Lars Schoorlemmer, Arthon Jansen, Rick Evers, Shannon Nyhoff( Jasper van Loevezijn), Tim Schoorlemmer, Boy Meijerink( Simen Lokate), Jasper Hoogeslag( Gijs Hoogeslag), Quinten Rensen( Arno Hendriks).

Datum 10/12/2023 Categorie Heeten 1