Martin Dollenkamp ook volgend seizoen hoofdtrainer bij S.V. Heeten 1

v.l.n.r. Huub Schoorlemmer, Martin Dollenkamp, Marcel Schurink

Beste leden, vrijwilligers en sponsoren,

Met groot genoegen delen wij het nieuws dat S.V. Heeten 1 trots mag aankondigen dat het contract van hoofdtrainer Martin Dollenkamp is verlengd voor het seizoen 2024-2025, waarmee hij voor zijn 5e seizoen heeft getekend bij onze club.. Een beslissing die voortkomt uit het vertrouwen in zijn vakmanschap, toewijding en positieve invloed op ons voetbalteam.

Martin Dollenkamp heeft gedurende zijn tijd als hoofdtrainer bij S.V. Heeten 1 bewezen een waardevolle aanwinst te zijn voor de club. Zijn inzet, tactisch inzicht en vermogen om het beste uit het team te halen, hebben geleid tot zichtbare verbeteringen en successen op het veld.

Met deze contractverlenging streven we ernaar om continuïteit te waarborgen en onze ambities op sportief gebied te versterken. Martin's passie voor het spel en zijn vermogen om spelers te inspireren, zijn van onschatbare waarde voor de ontwikkeling van ons team en de algehele sportieve cultuur binnen S.V. Heeten.

Wij kijken uit naar een voortzetting van de succesvolle samenwerking met Martin Dollenkamp en zijn ervan overtuigd dat hij ons zal helpen bij het bereiken van nieuwe hoogten in het komende seizoen en daarna.

Namens het bestuur en de spelers van S.V. Heeten 1 willen we Martin Dollenkamp van harte feliciteren met zijn contractverlenging en kijken we uit naar onze succesvolle samenwerking in het huidige en komende seizoen.

Met sportieve groet,

S.V. Heeten