SV Heeten is trots op de mooie accommodatie aan de Dorpsstraat. Na de brand, begin jaren negentig, is er door vele vrijwilligers een nieuwe kantine gebouwd. Het resultaat is een sfeervol clubhuis, waar velen na een training of wedstrijd gezellig na borrelen met hun teamgenoten.

De kantine is niet uitsluitend bedoeld voor leden. Ook niet-leden, zoals supporters, zijn na afloop van een wedstrijd van harte welkom in de kantine. Er kan dan gezellig nagepraat worden met spelers en begeleiders onder het genot van een hapje en een drankje.

De kantine wordt draaiende gehouden door vrijwilligers. Zij verzorgen de bardiensten en helpen in de keuken. Daarnaast is er een groep schoonmakers die twee maal per week de kantine en kleedkamers schoonmaakt.

• Woensdag 19.00-23.00 uur (Tap dicht om 22.30 uur)
  • Donderdag 19.00-24.00 uur (Tap dicht om 23.30 uur)
  • Zaterdag en zondag 08.30-18.00 uur (Tap dicht om 18.00 uur)

In geval van oefenwedstrijden, bijzondere evenementen, kan in overleg met de kantinebeheerder, de sluitingstijd worden aangepast. Stuur hiervoor een mail naar kantine@svheeten.nl.

Huis- en gedragsregels

• Het is niet toegestaan om zelf meegebrachte alcohol houdende drank, frisdrank of etenswaren te nuttigen in de kantine of elders op het terrein van de vereniging.
  • Het is niet toegestaan om in de kantine gekochte alcohol houdende drank, frisdrank of etenswaren elders (bijvoorbeeld in de kleedkamers) te nuttigen, dan in de kantine of op het terras.
  • Er wordt geen alcohol geschonken aan jeugdleiders, trainers van jeugdelftallen en andere begeleiders van de jeugd, tijdens de uitvoering van hun functie.
  • Het bestuur wil voorkomen dat personen met meer dan de toegestaande promillage alcohol aan het verkeer deelnemen. Op basis daarvan kan de verstrekking van alcohol houdende drank worden geweigerd.
  • Wij adviseren leidinggevende en bar vrijwilligers geen alcohol te drinken gedurende hun bardienst.
  • Vanuit het oogpunt van na te streven alcohol matiging, wordt het gebruik van alcohol vrije drank gepromoot.
  • Aan personen die agressief- of ander normafwijkend gedrag vertonen, kan de verstrekking van alcohol houdende drank worden geweigerd.
  • Verkoop van alcohol houdende drank aan personen, jonger dan 18 jaar is verboden. In geval van twijfel wordt om een legitimatiebewijs gevraagd.
  • Roken in de kantine is verboden.
  • Op zaterdagen geldt er op het gehele sportpark een rookverbod.