Afsluitend woord seizoen 2022-2023

Beste leden, ouders, vrijwilligers en sponsoren van S.V. Heeten,

De allerlaatste officiële voetbalwedstrijden zijn gespeeld. Er wordt nog deelgenomen aan een aantal toernooien en het voetbalkamp staat nog op de planning, maar daarna zit het seizoen 2022-2023 er echt op!

Het afgelopen seizoen was ook weer een bijzonder seizoen, met als kers op de taart het kampioenschap van ons vlaggenschip S.V. Heeten 1.

Met elkaar hebben we er een mooi seizoen van gemaakt. Van de voetballers tot de trainers, van de vrijwilligers op en rondom het veld tot de mensen achter de bar: allemaal bedankt voor dit mooie seizoen en jullie tomeloze inzet. Zonder jullie was dit alles niet mogelijk geweest.

De voorbereidingen voor het komende voetbalseizoen zijn inmiddels getroffen, de teams zijn bekend en als bestuur hebben we er enorm veel zin in om er samen weer een mooi nieuw seizoen van te maken.

Tot slot wensen we jullie een fijne zomer toe, geniet ervan, blijf vooral gezond en tot het volgende seizoen!

Met sportieve groeten,
Bestuur S.V. Heeten