Sponsornieuws: Plus Kolkman nieuwe sponsor S.V. Heeten!

Plus Kolkman

We zijn verheugd om met trots aan te kondigen dat Plus Kolkman zich heeft aangesloten als onze nieuwste sponsor. 🌟 Als u het eerste veld betreedt, zullen de opvallende groen-witte reclameborden van Plus Kolkman zeker uw aandacht trekken.

We willen Jeroen Kolkman van harte bedanken voor deze geweldige bijdrage aan onze club. 🤝 Zijn steun gaat verder dan alleen de grenzen van sponsoring; het is een blijk van betrokkenheid bij onze gemeenschap en het bevorderen van sport en gezonde activiteiten.

Afgelopen zaterdag verwelkomden we Jeroen persoonlijk om de borden te inspecteren en goed te keuren. Tijdens dit moment hebben we een prachtige foto gemaakt die de start van een veelbelovend partnerschap symboliseert.

Met de steun van Plus Kolkman kunnen we onze faciliteiten verbeteren, evenementen organiseren en de ontwikkeling van onze spelers stimuleren.

Namens S.V. Heeten willen we Jeroen Kolkman nogmaals bedanken voor zijn vrijgevigheid en betrokkenheid. 🙏 Samen kijken we uit naar een vruchtbare samenwerking, waarbij we onze club naar nieuwe hoogten tillen en tegelijkertijd onze lokale gemeenschap versterken.

Met sportieve groet,

Het bestuur en de leden van S.V. Heeten