Reminder: aan- en afmelden lidmaatschap vóór 1 april 2024

Beste leden,

De ledenadministratie van onze vereniging, wil je graag herinneren aan het belang van tijdige aan- en afmelding voor het lidmaatschap voor het komende seizoen.

Om ervoor te zorgen dat we onze teams effectief kunnen organiseren en de juiste voorbereidingen kunnen treffen, vragen we je vriendelijk om je lidmaatschap vóór 1 april 2024 tijdig op te zeggen indien van toepassing.

Aanmelden voor het nieuwe seizoen is eenvoudig. Bezoek onze website en volg de instructies op de aanmeldpagina. Als je ervoor kiest om je lidmaatschap te beëindigen, zouden we het op prijs stellen als je dit ook vóór 1 april doet, zodat we ons kunnen richten op het plannen van het nieuwe seizoen.

We danken je hartelijk voor je steun aan S.V. Heeten en kijken ernaar uit om samen weer een geweldig seizoen te beleven! Mocht je vragen hebben over het aan- of afmeldproces, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met sportieve groeten,
Ledenadministratie S.V. Heeten