Kerstwens S.V. Heeten 🌲🎅🦌

Kerstwens S.V. Heeten
Aan alle leden, ouders, vrijwilligers, sponsoren en supporters van S.V. Heeten,

De kerstperiode is weer aangebroken. Tijd voor ontspanning en gezelligheid samen met familie en vrienden. Graag willen wij van de gelegenheid gebruik maken om alle leden, ouders, vrijwilligers, sponsoren en supporters te bedanken voor hun enorme inzet en bijdrage in het afgelopen voetbaljaar.

Onze leden vormen het kloppende hart van S.V. Heeten. Jullie enthousiasme op het veld, tribunes en tijdens evenementen creëert een overduidelijke positieve energie.
Onze sponsoren (inclusief de Club van 50), bedankt voor jullie voortdurende steun. Jullie bijdragen maken het mogelijk om onze club te laten bloeien en groeien.
Aan onze toegewijde vrijwilligers, waar zouden we zijn zonder jullie inzet? Jullie harde werk achter de schermen en tijdens evenementen vormt de ruggengraat van onze organisatie. En tot slot, onze gewaardeerde toeschouwers, bedankt dat jullie S.V. Heeten tot leven brengen met jullie aanwezigheid en enthousiasme.

Het jaar 2024 staat op ons te wachten met nieuwe sportieve uitdagingen. Een jaar waarin we hopelijk op dezelfde voet kunnen doorgaan en waarbij iedereen met plezier naar onze vereniging blijft komen.

S.V. Heeten wenst jullie fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en sportief 2024!

Namens het Bestuur van S.V. Heeten
Met sportieve groet,