Grote nederlaag voor S.V. Heeten tegen Wijhe ‘92

Het was voor Heeten zaak om vandaag tegen Wijhe’92 de punten in eigen huis te houden om nog kans te behouden om rechtstreekse degradatie te voorkomen. Deze missie mislukte vandaag volkomen en was de wedstrijd bij rust al beslist. De eerste kans van de wedstrijd was na 3 minuten, Tim Schoorlemmer speelde zich knap vrij, maar zag zijn schot gered door de doelman. Wijhe nam na 11 minuten de leiding, na een voorzet van rechts werd bal binnen gewerkt 0-1. Dit doelpunt werkte verlammend op de groen witte ploeg en een paar minuten later opnieuw een voorzet van rechts en werd de bal opnieuw simpel binnen getikt 0-2. Heeten kreeg geen kans om zich in de wedstrijd terug te knokken en zo kon Wijhe na 22 minuten opnieuw scoren. Het was opnieuw een voorzet van rechts en na een leep overstapje werd de bal droog binnengeschoten 0-3.  Na ruim een half uur moest Kell Lokate op links aan de noodrem trekken, wat hem op geel kwam te staan, de vrije trap ging na een kleine beroering in het doel 0-4. Wijhe speelde hierna rustig naar de rust toe.

Na rust kwamen bij Heeten Jasper Hoogeslag voor Arno Hendriks, Jasper Bril voor Mick Slots en Arthon Jansen voor Kell Lokate. Heeten kwam meer aan aanvallen toe en het was Jasper Bril die na 55 minuten na aangeven van Tim Schoorlemmer de 1-4 scoorde. Nadat na 66 minuten Wijhe na een tegenaanval op de lat kopte bleef Heeten hierna het betere van het spel houden en had Jasper Hoogeslag na aangeven van Jasper Bril de pech dat zijn schot net langs de verkeerde kant van de paal ging. Hierna probeerde Heeten wel om de stand een draaglijker aanzien te geven, maar kansen leverde dat niet op. Vijf minuten voor tijd maakte Wijhe nog een vijfde treffer, zodat Heeten met een flinke kater het einde haalde.

Volgende week met Pasen is er geen programma, maar zondag 7 april speelt Heeten wederom thuis, dan tegen W,V.V’34 uit Hengevelde.

Opstelling: Ruben Salden, Jelle Reimert, Mick Slots ( Jasper Bril), Shannon Nyhoff, Kell Lokate ( Arthon Jansen), Rick Evers, Tim Schoorlemmer, Lars Schoorlemmer, Jasper van Loevezijn, Arno Hendriks ( Jasper Hoogeslag), Boy Meijerink.

Datum 24/03/2024 Categorie Heeten 1