Binnen onze vereniging zijn er de volgende mogelijkheden om stage te lopen.

Maatschappelijke stage

SV Heeten biedt leerlingen uit het voortgezet onderwijs de gelegenheid om binnen de voetbalvereniging een maatschappelijke stage te volgen. Hiermee kunnen leerlingen vanuit de school d.m.v. vrijwilligersactiviteiten kennis maken met allerlei aspecten en onderdelen van onze vereniging. Zo kunnen wij onze jeugd ook enthousiast maken voor vrijwilligerswerk. Activiteiten kunnen o.a. zijn assisteren bij een training voor de jeugd of activiteiten in de kantine.

Beroepsonderwijs

SV Heeten is een erkend leerbedrijf voor enkele MBO-opleidingen. Voor deze doelgroep hebben we uitdagende activiteiten welke deels onder begeleiding worden uitgevoerd, maar ook zelfstandig. In samenwerking met school, student en vereniging wordt het studiepad gekozen.

Hoger Beroepsonderwijs

Volg je een HBO-opleiding en dien je in het kader van de opleiding een onderzoek te verrichten dan zijn er binnen de vereniging diverse mogelijkheden.

Meer informatie

Neem contact om gezamenlijk te mogelijkheden te bespreken. Vanuit commissie organisatorische zaken worden de verschillende stages gefaciliteerd.

Voor een aanvraag of verdere vragen neem contact op met Erik van der Vegte 06 10 11 29 33
of gebruik onderstaand formulier.
Naam
E-mailadres
E-mailadres (controle)
Straat
Postcode
Plaats
Land
Telefoon
Tekst
Vul het formulier zo volledig mogelijk in. De velden: naam, e-mailadres, telefoon en tekst zijn verplicht.