Tapcursus S.V. Heeten

Op vrijdag 20 oktober hadden de vrijwilligers van S.V. Heeten de gelegenheid om deel te nemen aan een tapcursus georganiseerd door Heineken. Deze cursus was bedoeld om onze vrijwilligers te trainen in het tappen van het perfecte Heineken biertje.

De cursus vond plaats in onze kantine. De avond was verdeeld in twee sessies, zodat elke vrijwilliger voldoende aandacht zou krijgen. De instructeur was deskundigen op het gebied van bier en tapkunst. Hij deelde uitgebreide kennis over de geschiedenis van Heineken en de kunst van het tappen van bier.

De tapcursus georganiseerd door Heineken was zowel leerzaam als plezierig. Het was een geweldige kans om meer te leren over de kunst van het tappen van bier en de toewijding van Heineken aan kwaliteit. De instructeur was deskundig en enthousiast, en de praktische oefeningen hielpen de vrijwilligers om hun vaardigheden te verbeteren.

De tapcursus georganiseerd door Heineken is een waardevolle ervaring voor elke vrijwilliger in de kantine. Het draagt bij aan de kwaliteit van de service en het vermogen om klanten te voorzien van uitstekend getapt bier. Wij zijn Heineken dankbaar voor de gelegenheid om aan deze cursus deel te nemen en zouden het ten zeerste aanbevelen aan anderen.

Datum 21/10/2023 Categorie Vrijwilligers