S.V. Heeten onderuit bij V.V. Reunie

Vandaag ging Heeten op bezoek bij Reunie in Borculo, dat onderin de middenmoot vertoefde. De wedstrijd ging het eerste kwartier redelijk gelijk op, maar er waren geen gevaarlijke situaties voor beidde doelen. De eerste echt gevaarlijke aanval was na 21 minuten voor Reunie, die dan ook gelijk raak was. Een voorzet van links die te gemakkelijk voorkwam, werd zonder afweer binnen gekopt 1-0. Heeten zocht na deze tegenvaller wel de aanval, maar was veel te slordig in de passing zodat elke aanval vroegtijdig stokte. Toch had het met de rust gelijk moeten staan, Lars Schoorlemmer werd vlak voor rust prima voor de doelman gezet, deze omspeelde, maar onbeheerst overschoot. Dit was meteen ook de ruststand.

Na rust een vrije trap van Tim Schoorlemmer die de doelman nog net tot hoekschop verwerkte. Even later moest Shannon Nyhoff het veld met een blessure verlaten, hij werd vervangen door Simen Lokate. Heeten bleef het wel proberen en was het opnieuw de doelman die een ver schot van Jelle Reimert overtikte. Reunie bestookte de defencie van Heeten telkens met lange ballen en gebeurde wat dit seizoen zo vaak is gegaan, Na 76 minuten een diepe bal in vermeend buitenspel die door de scheidsrechter door mocht gaan en Heeten op een hopeloze 2-0 achterstand kwam te staan. Heeten dat de gehele wedstrijd geen vat op de wedstrijd had, kroop even later door het oog van de naald, na een hard schot op de paal. Heeten wisselde Arno Hendriks nog voor Finn Jansen Holleboom. Vijf minuten voor tijd werd het ook nog 3-0, toen een hoekschop bij de tweede paal werd ingekopt.

Een slechte dag voor de groen witten, daar de concurrentie onderin wel wist te winnen en Heeten nu de rode lantaarn weer draagt. Volgende week speelt Heeten thuis tegen streekgenoot V.V. Wijhe en wil Heeten aansluiting behouden zal deze wedstrijd gewonnen moet worden.

Opstelling: Ruben Salden, Mick Slots, Jelle Reimert, Arthon Jansen, Shannon Nyhoff ( Simen Lokate), Tim Schoorlemmer, Lars Schoorlemmer, Jasper van Loevezijn, Jasper Bril, Boy Meijerink, Arno Hendriks ( Finn Jansen Holleboom )

Datum 17/03/2024 Categorie Heeten 1