V.V. Ruurlo een maatje te groot voor S.V. Heeten in seizoensopening

Na de bekerpoule van de laatste weken waarin Heeten matig presteerde maar toch nog poulwinnaar werd omdat de ploeg 2 doelpunten meer scoorde dan Haarle, begon vandaag het echte werk met de eerste wedstrijd in de derde klasse waar de ploeg de laatste jaren weer naar hunkerde. Van meet af aan was de ploeg uit Ruurlo de meerdere en kwam al na 7 minuten op 0-1 toen een voorzet van links simpel werd binnengelopen. Heeten probeerde hierna wel om iets terug te doen maar kon in de zestien nauwelijks gevaar stichten. Dat was aan de andere kant wel anders, onder aanvoering van hun geweldig spelende nummer 10, was de ploeg doorlopend gevaarlijk, Na 24 minuten kapte hij 2 verdedigers uit en speelde daarna net langs de paal. Na 37 minuten kroop Heeten opnieuw door het oog van de naald toen na een mooie aanval de bal via Ruben Salden en de paal naast ging. Even later opnieuw open huis in de Heeten verdediging, maar de Ruurlo uitblinker tikte de bal net naast. Net voor rust werden 2 Heeten verdedigers op de achterlijn uitgespeeld en werd de voorzet binnengelopen 0-2. Dit was tevens ook de ruststand.

Na rust kwamen Arthon Jansen voor Boy Meyerink en Jasper Hogeslag voor Arno Hendriks.
De ploeg kwam na rust veel feller uit de kleedkamer en ging Tim Schoorlemmer alleen richting doelman op weg naar de aansluitingstreffer, maar helaas tikte Tim net naast. Na een uur spelen opnieuw een snelle uitbraak van Ruurlo, waarna de aanvaller binnen de zestien werd neergelegd en de toegekende strafschop werd benut 0-3. Hiermee was de wedstrijd gespeeld, Heeten wisselde nog Jasper van Loevezijn voor Shannon Nijhoff en Lars Schoorlemmer kwam voor Mick Slots. In de laatste fase had Heeten nog moeten scoren, maar na een lange aanval was het Kell Lokate die een haast niet te missen bal naast kopte.

Na deze wedstrijd waarin Heeten kennis maakte met het voetbal van een goede derde klasser, gaan de groen witten donderdag avond in verband met de ponyweek, naar D.S.V.D. uit Deurningen aanvang 19.30 uur.

Opstelling: Ruben Salden, Mick Slots (Lars Schoorlemmer), Rick Kemper, Jelle Reimert, Kell Lokate, Rick Evers, Tim Schoorlemmer, Jasper van Loevezijn( Shannon Nijhoff), Arno Hendriks( Jasper Hogeslag), Boy Meyerink( Arthon Jansen), Quinten Rensen.

2024 S.V. Heeten - Ruurlo Album
Volgende