S.V. Heeten veel te sterk voor GVV Eilermark

Vandaag speelde Heeten thuis tegen Eilermark dat drie punten meer had vergaard dan de groen witten. Van meet af aan ging Heeten vol op de aanval, wat al na 4 minuten resulteerde in een hard schot van Jasper Hoogeslag vanaf rechts. Even later was het wel raak,  uit soortgelijke situatie als daarvoor, moest de doelman het antwoord schuldig blijven na een hard schot van Jasper Hoogeslag 1-0. Mick Slots was met een vrije trap dicht bij een doelpunt, maar nu redde de doelman wel. Na 18 minuten een mooie aanval via Tim Schoorlemmer over links, die Jasper Hoogeslag bereikte maar zijn schot werd gekeerd door de doelman, waarna Boy Meijerink alsnog binnen schoot 2-0. Na ruim een half uur verslikte Kell Lokate zich met het opruimen, maar kon Ruben de poging van de aanvaller keren. Heeten verzuimde hierna om de wedstrijd al te beslissen, zowel Tim Schoorlemmer als Jasper Hoogeslag stranden in vrije positie op de doelman. Het werd toch nog voor rust 3-0, toen Boy Meijerink uit een strakke voorzet van Kell Lokate raak schoot. Hiermee spoelde Heeten de nare nasmaak van vorige week in een helf van zich af.

Na rust ging Heeten op dezelfde voet door als voor rust, Quinten Rensen ontfutselde een verdediger   de bal op de zestien en kon simpel scoren 4-0. De wedstrijd werd er een poosje niet vriendelijker op na enkele harde ingrepen van de ploeg uit Enschede. Na een uur schoot Quinten Rensen naast en even later was Jasper Hoogeslag dicht bij een treffer, maar zijn inzet ging rakelings naast. Ook Boy Meijerink miste  na 70 minuten, na een mooie voorzet van Tim op een haar na de bal die voorlangs ging. Hierna kwamen Jasper Bril voor Boy Meijerink en Shannon Nyhoff voor Jasper van Loevezijn. Helaas moest Jasper Bril 6 minuten later al weer afhaken met een blessure, hij werd vervangen door Arno Hendriks. Ook Lars Schoorlemmer mocht nog even invallen voor Jasper Hoogeslag, maar voor Heeten was hierna aanvallend de koek wel bijna op. Eilermark kreeg zowaar nog enkele kansen, Ruben Salden redde een paar keer en vlak voor tijd had hij na een kopbal uit een hoekschop het nakijken 4-1.

Een prima overwinning vandaag, wat volgende week bij SC Overwetering het nodige vertrouwen zal geven. Ook prettig is dat voor het eerst dit seizoen de rode lantaarn uit handen is gegeven.

Opstelling: Ruben Salden, Mick Slots, Jelle Reimert, Kell Lokate, Arthon Jansen, Rick Evers, Tim Schoorlemmer, Jasper van Loevezijn( Shannon Nyhoff), Jasper Hoogeslag( Lars Schoorlemmer)  Boy Meijerink ( Jasper Bril) ( Arno Hendriks), Quinten Rensen.

2023 Eilermark Album

Foto's: Henk Vloedgraven 📸