S.V. Heeten pakt verdiend de eerste drie punten tegen V.V. Reünie Borculo

Na vier nederlagen op rij speelden de groen witten tegen Reünie dat vier punten had gesprokkeld.
Reünie liet zich in de eerste minuut al zien en moest doelman Ruben Salden al redden. Het spel was daarna 20 minuten erg  matig van beidde kanten, al was Reünie wel wat meer en vaardiger aan de bal. Het laatste kwartier voor rust kwam Heeten beter in de wedstrijd en kon een kopbal van Quinten Rensen door de doelman verwerkt worden tot hoekschop. Even later een voorzet van Jelle
Reimert die Quinten net naast schoot. Vlak voor rust een prima voorzet van Jasper Hogeslag die door Tim Schoorlemmer naast werd gewerkt. Met deze stand brilstand gingen de gelijkwaardige  ploegen rusten.

Na rust wisselde Heeten Quinten Rensen voor Boy Meijerink die in de spits de plaats innam van Tim Schoorlemmer die zijn vertrouwde plek op het middenveld weer innam. Reünie nam na 53 minuten de leiding, na een aanval door het midden werd Ruben verschalkt 0-1. Heeten liet na deze tegenvaller de moed niet zakken en even later een mooie voorzet van Jasper Hogeslag die door Tim Schoorlemmer werd gemist. Heeten wisselde hierna Jasper Hogeslag voor Arno Hendriks en Lars Schoorlemmer voor Jasper van Loevezijn en ook kwam Jasper Bril voor Shannon Nyhoff. Deze wissels pakten erg goed uit voor de groen witten, want Reünie moest steeds vaker terug.

Het aandringen van Heeten betaalde zich na 69 minuten uit, Tim werd op links aangespeeld en diens voorzet werd door Jasper Bril vakkundig afgewerkt 1-1. Dit eerste doelpunt van de competitie gaf de ploeg extra motivatie om meer te willen dan een punt. Even na de gelijkmaker een prima aanval via Mick Slots die de bal panklaar voor het doel plaatste, maar helaas misten zowel Boy  Meijerink als ook Tim Schoorlemmer de bal. Tien minuten voor tijd opnieuw een goede voorzet van Tim Schoorlemmer, die door Arno Hendriks binnen werd gelopen 2-1. Met nog 10 minuten te gaan zou je verwachten dat de tegenstander op jacht zou gaan naar de gelijkmaker, maar Heeten gaf de tegenstander weinig kans om tot goede aanvallen te komen. Vlak voor tijd werd het voor Heeten nog mooier, het was opnieuw de uitblinker van vandaag Tim Schoorlemmer die razendsnel uitbrak over links en op het juiste moment Arno Hendriks aanspeelde die zijn tweede doelpunt binnen prikte 3-1.

De vreugde was groot na afloop, dat de hatelijke nullen die op de ranglijst stonden waren weggewerkt en er weer enige aansluiting is met de ploegen boven de groen witten. Heeten mag volgende week bij Wijhe ‘92 proberen om opnieuw een resultaat te halen. De wedstrijd in Wijhe is a.s. zaterdag aanvang 18.30 uur.

Opstelling: Ruben Salden, Mick Slots, Jelle Reimert, Kell Lokate, Arthon Jansen, Rick Evers, Shannon Nyhoff( Jasper Bril), Lars Schoorlemmer( Jasper van Loevezijn), Tim Schoorlemmer, Jasper Hogeslag( Arno Hendriks) Quinten Rensen( Boy Meijerink).
Album 2023reunie

Foto's: Henk Vloedgraven 📸