S.V. Heeten kopje onder in Hengevelde tegen V.V. W.V.V 34

In de uitwedstrijd tegen W.V.V 34 moest Heeten het op alle fronten afleggen tegen de superieure tegenstander. Al na 5 minuten stonden de groen witten al op achterstand, toen een hoekschop door de aanvoerder geheel in vrije positie binnen werd kopt 1-0. Heeten probeerde hierna om wat terug te doen en na een goede voorzet van Quinten Rensen die tot hoekschop werd verwerkt, volgden er nog twee hoekschoppen die geen resultaat opleverden. W.V.V 34 had hierna weer de volledige controle over de wedstrijd en scoorde na 22 en 26 minuten twee keer uit prima voorzetten van links die hard werden binnengeschoten 3-0. W.V.V34 bleef via de flanken Heeten bestoken en vlak voor rust opnieuw een kopy van de vorige aanvallen die een doelpunt opleverden 4-0. Met deze vernedering voor Heeten brak de rust aan.

Na rust opnieuw hetzelfde beeld, het duurde dan ook maar een paar minuten dat het raak weer was. Een hoge voorzet van links belande op de lat en de bal voor de lijn bleef, waarna een klein tikje voldoende was voor de 5-0. Heeten wisselde Arno Hendriks, Boy Meijerink en Shannon Nyhoff, voor Jasper van Loevezijn, Jasper Hoogeslag en Jasper Bril. W.V.V.34 maakte na 55 minuten het halve dozijn doelpunten vol, opnieuw na een panklare voorzet van links die van zestien meter werd binnen geschoten 6-0. Na ruim een uur spelen het eerste gevaar voor W.V.V.34, toen Tim Schoorlemmer naast schoot. Een kwartier voor tijd kwam Lars Schoorlemmer voor Jelle Reimert. Heeten kwam pas de laatste 10 minuten wat meer voor het doel van W.V.V.34 en was Jasper Bril nog dicht bij een doelpunt toen hij in goede positie naast schoot. Even later was het Quinten Rensen die zijn schot zag gestopt door de doelman, die daarmee zijn enige echte redding verrichte.

Het was een belabberde middag voor Heeten, waar het zich geen moment met de tegenstander kon meten.  De uitslag moet maar snel vergeten worden, want volgende week komt Eilermark uit Enschede, dat ook in de staartgroep staat op bezoek.

Opstelling: Ruben Salden, Mick Slots, Jelle Reimert, Kell Lokate, Arthon Jansen, Rick Evers, Tim Schoorlemmer, Shannon Nyhoff (Jasper van Loevezijn), Arno Hendriks (Jasper Hoogeslag), Boy Meijerink ( Jasper Bril), Quinten Rensen.

Datum 12/11/2023 Categorie Heeten 1