S.V. Heeten kansloos ten onder bij D.S.V.S. Deurningen

Na de ruime nederlaag thuis tegen Ruurlo speelden de groen witten vandaag de vooruit gespeelde uitwedstrijd tegen D.S.V.D. Nadat de eerste 10 minuten redelijk gelijk op gingen, kwam de thuisclub steeds beter in de wedstrijd en moest Heeten alle zeilen bij zetten om de tegenstander van het doel af te houden. Nadat Ruben Salden nog kon redden was het na 13 minuten toch al raak, na een snelle aanval over rechts werd de voorzet vanaf de zestien binnengeschoten 1-0. Na dit doelpunt was D.S.V.D op alle fronten de betere ploeg en werd Heeten op handeling snelheid en felheid afgetroefd. Zo ging na 20 minuten een schot net naast en kon Ruben met een goede redding even later erger voorkomen. Na een half uur spelen opnieuw een voorzet van rechts, waarna de bal in alle rust werd aangenomen en hard werd binnengeschoten 2-0. De eerste keer dat Heeten gevaarlijk voor het doel kwam was vlak voor rust toen Kell Lokate een voorzet van Jelle Reimert inschoot maar de doelman redde. Dit leek de ruststand te worden, ware het niet dat Rick Kemper de bal onnodig breed speelde in de voeten van een aanvaller, die daarna vrij voor Ruben geen fout maakte 3-0.

Na rust kwam Arthon Jansen voor Rick Kemper en even later Jasper van Loevezijn voor Shannon Nijhoff. D.S.V.D bleef de betere ploeg, maar het duurde tot de 67 minuut voordat het de score opvoerde, uit een voorzet van links werd de bal via de paal ingekopt 4-0. Heeten liet zich na 71 minuten weer voor het doel van de tegenstander zien toen Kell na een diepe bal op de keeper schoot. Een kwartier voor tijd kwam Heeten goed weg toen op de paal werd gekopt. Heeten wisselde nog Boy Meijerink voor Jasper Bril en Kell Lokate voor Lars Schoorlemmer. D.S.V.D. vond het wel welletjes en werd de wedstrijd zonder verdere hoogtepunten uitgespeeld.

Het is wel duidelijk dat het verschil met de vierde klasse beduidend groot is en om tot resultaat te komen er wel wat tandjes bij mogen worden geschakeld. De volgende wedstrijd is thuis tegen MVV29.

Opstelling: Ruben Salden, Kell Lokate( Lars Schoorlemmer), Rick Kemper( Arthon Jansen), Jelle Reimert, Mick Slots, Rick Evers. Tim Schoorlemmer, Shannon Nijhoff( Jasper van Loevezijn),Arno Hendriks( Jasper Hogeslag), Boy Meijerink( Jasper Bril), Quinten Rensen.

Datum 28/09/2023 Categorie Heeten 1