Kampioenswedstrijd S.V. Heeten 1

Beste leden, ouders, vrijwilligers, sponsoren en liefhebbers van S.V. Heeten,

Het is ons als bestuur een groot genoegen om jullie uit te nodigen voor de kampioenswedstrijd van ons eerste elftal tegen Sallandia 1 aanstaande zondag 23 april om 14.00 uur op Sportpark De Zandweerd in Deventer (Brederodelaan 41a). Deze wedstrijd is van groot belang voor onze vereniging en we hopen dan ook op jullie massale steun.

Ons eerste elftal heeft het hele seizoen hard gewerkt en gevochten om dit punt te bereiken. We zijn trots op hun prestaties en willen hen graag laten zien dat we als vereniging achter hen staan. Daarom roepen we jullie op om naar het sportcomplex van Sallandia te komen en hen aan te moedigen tijdens deze belangrijke wedstrijd.

Na afloop van de wedstrijd nodigen we jullie ook uit om samen met ons het succes te vieren om 17.15/17.30 uur in de kantine van S.V. Heeten. Dan is er ook gelegenheid om het team te feliciteren en samen te genieten van een hapje en een drankje. Laten we er met z'n allen een feestelijke dag van maken!

We hopen jullie in grote getale te mogen verwelkomen bij de wedstrijd Sallandia 1 tegen S.V. Heeten 1 en samen onze vereniging naar de overwinning te juichen!

Met sportieve groet,

Het bestuur van S.V. Heeten