Hardwerkend S.V. Heeten opnieuw puntloos, nu tegen V.V. Lemelerveld

Vandaag moest Heeten op bezoek bij streekgenoot Lemelerveld dat net als de groen witten in de onderste regionen van de ranglijst bivakkeerde. Heeten begon goed aan de wedstrijd en had door Tim Schoorlemmer de eerste kans, maar zijn schot keerde de doelman. Na 9 minuten liet Lemelerveld zich aanvallend ook zien, maar het schot ging voorlangs. Jasper Hogeslag kreeg een kans na een mooie aanval opgezet door Tim, maar de doelman redde opnieuw. Nadat Ruben Salden een schot onschadelijk maakte, nam Lemelerveld toch een voorsprong, Shannon Nijhoff maakte een overtreding binnen de zestien, die door de scheidsrechter werd omgezet in een strafschop. Dit buitenkansje werd gretig benut 1-0. Hierna ging de wedstrijd gelijk op, maar had Lemelerveld wel een grote kans, maar Ruben zag de bal via de lat over gaan. Vlak voor rust had Jasper Hogeslag enkele goede acties over rechts, maar zijn voorzetten konden niet worden benut door Tim Schoorlemmer en Boy Meyerink.

Na rust was het Heeten dat de wedstrijd domineerde, maar ondanks het harde werken kwamen de aanvallers niet of nauwelijks tot grote kansen. Na een uur spelen een goede aanval over links voor Heeten, Arthon Jansen zijn goede voorzet werd door Jasper op de doelman geschoten. Heeten wisselde hierna Boy Meijerink voor Jasper Bril en Jasper Hogeslag voor Arno Hendriks. Heeten vergrote hierna de druk op het doel van Lemelerveld met Kell Lokate die zich aan het front melde. Meer dan een aantal hoekschoppen en halve kansen leverde het allemaal niet op. Wel moest door het opdringen van de ploeg worden opgepast voor uitvallen van Lemelerveld, maar de verdediging stond vandaag goed en gaf geen kansen meer weg. De laatste fase kwam Jasper van Loevezijn voor Shannon Nijhoff en Lars Schoorlemmer voor Quinten Rensen, maar het bleef teleurstellend bij de 1-0 verlies.

Vandaag had er meer ingezeten en had de ploeg minimaal een punt verdient. Komend weekend geen competitievoetbal, komende donderdag bekert Heeten om 20.00 uur in Zwolle tegen Be Quick 28.
Over twee weken spelen de groen witten thuis tegen VV Reunie.

Opstelling: Ruben Salden, Mick Slots, Jelle Reimert, Kell Lokate, Arthon Jansen, Rick Evers, Tim Schoorlemmer, Shannon Nyhoff( Jasper van Loevezijn), Jasper Hogeslag( Arno Hendriks), Boy Meijerink( Jasper Bril), Quinten Rensen( Lars Schoorlemmer).

Datum 15/10/2023 Categorie Heeten 1